Piff&Puff, B1&B2...


Va gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig, det va alldeles för längesen du Skrev..


Jao,lite längesen kanske.,. Men mitt liv har varit lite fullspäckat av allt möjligt..! Trevliga saker!
Kusinvitamin har varit på besök, Det har varit lite olika påhitt av olika slag av barnflickorna här, jaa massa gott o blandat.. Mitt liv just nu är stressigt men bra!

Det är inte bara jag som varit ute på äventyr,även andra har tagit vissa fördelar..
Som alla andra kvinnor i världen så bär jag runt på en B1 och en B2, eller i mitt fall: Piff&Puff :)
Puff har länge varit lite otålig, han ville ut och få lite frisk luft.. dessvärre för mig..!
På ett av mina simhallsbesök, under mina sista längder för kvällen så bestämmer tydligen Puff sig för att smita ut ur bikinin och lägga sig lite under den istället..smart kille det där! NOT! 
Intet vetandes går jag, GIVETVIS, upp längst bort i simhallen,vilket jag aldrig gör annars, går hela vägen genom simhallen, genpom hela korridoren till omklädningstummet,där det längst hela vägen finns små speglar..men inte skulle jag titta i nån,neej då! Jag väntar till jag kommer till sista spegeln,då slänger ag ett snabbt öga,och får då se Puff! Totalt blottad och alldeles super nöjd!
Inte skulle jag ha tur med besöksantalet heller,nehe, simhallen kryllade av folk, somskolor,träningar,arbetande..! Jaa,men Puff och jag bjöd på den! :)

nee,nu till något så mycket viktigare än blottanden..:)
Min lilla Klump,Guldklimp,Solstråle,Fabbe,Fabrioso,Goding,Smack(väldigt nytt!) ja, lilla Fabian :)
Han är ju som de flesta vet min stora kärlek i livet! Jag Älskar verkligen Esther och Amanda också,Givetvis! men det är en annan sak med Fabian,honom har jag ju varje dag och har verkligen följt nu hela vägen.. 
Nu den stora nyheten! (by the way,han kryper som en galning,men det är inte ens lite stort i jämförelse..)
Häromdan,närmare bestämt i tisdags, så hände det! det jag längtat efter,men dock inte trodde skulle hända..!
"Min" Älskade lilla Fabian sa Mitt namn! Han sa Matilda! Fatta! Jag har aldrig varit med om ett så fint ögonblick!
Nu tror säkert alla att jag inbillar mig,och trodde jag hörde det,så är INTE fallet!

Randi satt i tv rummet med alla tre,jag satt i matsalsrummet ca två tre meter ifrån..ser fabian och vi "ögonbusar" lite..sen fortsätter jag njuta av mina pannkakor,då plötsligt hör jag det.. "Atilda!"
Kollar upp mot dme igen,där sitter Fabian och kollar rätt på mig och pekar! På mindre än en milliskund rullade fina små tårar ner för mina kinder!
Randis reaktion va; Han sa matilda! Han sa det! hörde du? han pekade...! :)
Åh,så lycklig! helt fånigt,för ett namn! men han har precis,typ nästan lärt sig säga mamma,och nu mitt namn! Åh!

det är inte bara en gång,utan två! och denna gång var My vittnet! Jajamen,jag är mäkta stolt!
Om han bara vore lite äldre,min lilla prins! :)



Idag var vi båda på bus humör! klockan 08.07 var
jag dock lite tröttare än honom,vilket lite skiner igenom på bilden! :)


Mycket påhitt och mys har det blivit med min kompanjon My! Mitt egna lilla Miffo! :)
Det känns skönt att veta att man inte är ensam om att va konstig i ett rum,fast jag har inte riktigt kommit ifrån känslan att va konstigast! :)

Var på besök hos en Pelle i lördags med Erika och My.. En trevlig kväll,jag hade kanske nåt konstigt utlägg om nåt,nån dum fråga,jaa och kände att jag utgav ett väldigt trögt intryck,varpå en av mina sista meningar för kvällen blev: "asså,du får inte tro att jag är så trög som jag verkar!"  Jaha,och där hade vi ett enda stort högt och långt gappflabb! :) Erika började,jag hängde på, och där stod vi alla fyra i hans mini lilla hall,och jag blev en aning röd om kinderna.. neej då,nu verkade jag ju inte alls dum, Nehe! :)

Dags att avsluta! Nu har jag iaf uppdaterat, efter vissa personers tjat..så nu slipper jag ha det där samvetet liggandes och skava:D



Bjuder på en liten dans, i min otroligt fina outfit för en av Mys och mina promenixer med Fabian..häromdan var det dock mer lapa sol, fjanta, tönta, leka, jaa va allmänt miffade, vilket vi hanterar otroligt bra, ja det va det som gällde..

So long!

Kommentarer
Postat av: ghj

Det ser ut som dina känslor är besvarade Ha det bra mlhj

2008-04-18 @ 22:07:53
Postat av: oskar

vad var det som stack ut? fattar inte

2008-04-22 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0