soo lovely

vilken härlig helg!


det va helt kanon att va hemma! konstigt att åka "hem" igen.. men barnen blev väldigt glada att se mig, kändes hur bra som helst,va lite nervös innan i o med att esther va lite si o så innan jag åkte...

Helt underbart att få träffa alla igen..
alla växjöbor, Linda,Alma,Linnea, Tobias, Rebecka o Kajsa, Oskar, Henke, mfl mfl..

Hade dock önskat hinna träffa Emma och Pontus!! emma du o jag hinner ju ses, men Pontus,du åker snart! åh så spännande! och Emilia, på tisdag! wow vilken grej!


imorgon kommer mor&far,för att stanna över natten,sen åker de till Kreta! Vill också!! :)

Lite bilder från min härliga helg!

         Tillägnad till Lollo!  (kolla in vad vi håller i händerna! ;) )


         Kort men givande träff!


          Trion återförenades...


            ...för en chokladbollstårta! o en massa skratt,underbar dag!


            Men mysigast av allt var detta!



nee nu ska jag koncntrera mig på Lollo som jag just nu pratar med! vi smider härliga planer inför sommaren!

ha det bra..
ge någon en puss på en buss!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej

varför vill ni läska mig så???
Jag vill också ha svenskt godis... jag msåte springa förbi den tyska butiken. Maria sa att de sålde haribo där. Får se vad de har. =)

Kramar

2007-10-09 @ 04:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0