Me myself and I

Har varit i storstaden i 14 dagar nu, två hela veckor!
trivs! barnen är underbara! speciellt Esther! hon fyller 4 den 21,måste hitta en riktigt bra present..

det är fullt upp här!har hunnit med gospelkonsert i globen,the police konsert i globen, körövning, kyrkan twice med mer..

har fått en del kontakter här o där.. lite tjejer från filladelfiakyrkan tex, johanna med co. jätte trevliga!
och en kanon go tjej från dalarna som bor här i djursholm som är barnflicka o ska jobba på det ny öppnade cafeet..micaela,by the way! vi ska ses med barnen på fredag,ska bli kul!

idag ska jag på första föreläsningen på universitetet,nervös!! ah! kommer säkert åka fel,som alla andra gånger, men på nåt mystiskt vis kommer jag alltid rätt till slut,trots att jag inte hat en aning om var jag är..:)

trots lite kontakter o så så är det faktiskt lite tomt ibland, på kvällen tillexempel,häromdan gick jag ut o gick,lite tråkigt att gå själv, eller gå på stan själv..men det tar ju lite tid,har ju iaf börjat bra! träffade två trevliga pojkar från örnsköldsvik i kyrkan i söndags också nyinflyttade..

nee, nu ska jag ta mig en dusch, har ledig tid just nu..

veckans Pino! : tänkte att jag skulle va smartare än alla andra som gick av tunelbanan o stod i kö till rulltrappan, så jag tog rulltrappan som var avstängd o började traska, jag kände mig sååå smart och växte minst tio mm. tills rulltrappan började röra på sig, och den gick NERÅT! ah, jaha det va bara o dra på finaste leendet o åka med ner o va så god o ställa sig i den långa kön! hehe! men jag o många andra fick sig ett gott skratt!


Look at the stars,look how they shine for you,and all the things you do!

i och med att det håller på att renoveras en massa här så bor jag just nu i gästrummet,utan rullgardin, så häromkvällen då jag inte kunde somna in, så blev det till att ligga o kolla på stjärnorna genom fönstret o tänka på alla nära o kära där hemma!  o i Usa :)

nee duscha va det..

take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0