Lovely days..

Pratar verkligen med Lollo i detta Nu! oh,Underbart! älska Skype! Men mest dig Lollo!
haha helt rubbat att höra din röst, va ställda vi blev båda två..o du,rubbat konstigt du låter :P va har du för dialekt männska? :) men jag tycker om ig ändå :)



har haft vädigt bra dagar..
igår (fredag) var det en lugn förmiddag med Fabian,sen åkte jag,randi o amanda till bauhaus ock Ikea..nice!
Kvällen va ju ändå nåt i toppklass.. Richard och Jakob (örnsköldsvik pojkar) drog med mig till Jassclub Fasching..riktigt kul! När jag kom dit hade första bandet spelat men sen va det dags för Karl and King, ruggigt bra rock! verkligen,tråkigt att skivorna va slut :/  sen va det dags för Conny Runesson, också grymt skön! Mmkt blues, köpte cd'n,bra!
Hungern började trycka på i våra magar, det blev kebabplacet tvärs över gatan, illa äckligt! verkligen Äckligt! Richard: "Tsatsikin smakar ju typ vaniljglass" med skön norrländsk dialekt :)

   
den otroligt goda kebaben, NOT!   (klicka för stor)


Haha fick även ett ur gulligt sms från mor min :

"Du vet vä att du inte får dricka något som du inte vet va de e för något, någon kan lägga sömnmedel el knark i drickan. åter igen e hönsmamman framme igen. Kram"

Är hon bara inte för söt? :)

Fick ju dock lite salt i min fanta! hm,!

sen bar det av till cafeét som Absolut skulle va öppet! eller richard?
men vi hittade café60, riktigt mysigt, o vi fick ju ett äppel för att vi inte fattade hur man skulle göra :D
där satt vi o små pratade om allt från djupa saker till fick parkeringar.. haha om bröllop och om gamla människor va spännande.. jätte mysigt ställe, bra öppe tider me! till 02.00... annat än fenix i emmaboda det :)
klockan va 03.05 när jag hade placerat mig i sängen..


Ca tre-fyra timmar efter så var det dags att gå upp för en dag me tjejerna! Esther o Amanda (4/3.)
vi har varit nere på "marknaden" i djursholm idag, lite bord utställda från affärerna typ, där kan de slänga sig i väggen jämfört med emmaboda:)  en riktigt mysig dag.. speciellt Esthers o min kvalitetstid :) när amanda låg o sov så passade vi på o busa,läsa o ploja framför kameran..haha hon är så go!

 
Glädje!

blev en längre dag än tänkt,ca 11 timmars "jobb", mn va katten,va skulle jag gjort annars? Randi o micke va o köpte grejer till huset på Ikea,garderob till mig bla :)

Sen vid åtta tiden efter en snabb fix bar det av till Täby med Micaela ( annan barnflicka här i dhlm,jobbar även på nyöppnade cafét New haven,) vilken underbar tjej, o vilken pratkvarn! :) vi åkte till tegen,uteservering o mös med te! så härligt! inte länge men lagom, skönt att bara få komma ifrån o få snacka lite,vi har ju lite tips att ge varandra! :)

 
En härlig tös med otroligt skön dialekt,dalmål!


Imorgon blir det möte,i centrumkyrkan är det tänkt, händer nog något efter också:) ska bli nice! :)

Nee,nu måste jag hoppa ner en våning o gosa ner mig i min,antagligen otroligt kalla säng,glömde sätta på fläkten,rackarns..

hoppas alla mår fint o får en godnatts sömn!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa R

Hej stumpan :) Kul att prata med dig idag! Jag saknar dig! SKönt att höra att du mår bra och har det super. Underhållande blogg haha. =) Skrattar med dig i alla dina tokigheter. Nu blir det till att packa om för min del. Vi kan ju snacka norska sen du och jag :P PUss o kram skumbanan! Tycker om dig!!

2007-09-16 @ 17:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0