Home, sweet home..

Haudi alla små människor runt om i vårt avlånga land! jaa, o Lollo i det större landet också ;)

i fredags gick bussen från stockholms terminal klockan 08.15 med färdriktning mot Kalmar..
Matilda skulle hem.. konstigt!

har varit en väldigt bra helg!

Fredags var det "lovsångskväll" i västrabo.. en otroligt trevlig kväll, med en annorlunda rockkonsert :)
Lördagen fylldes av shopping,massa möten med gamla vänner, och massa massa film med Tobias :) haha vilka bra val sen då,NOT! :) en va ju bra iaf! ;)

söndagen var en lugn o skön dag..precis vad jag behövde.. sovmorgon,även om det inte blev så många timmar sömn i o med den sena läggningen.. men en väldigt god söndags middag, med efterlängtade ärtot o sås :)
sen åkte vi till växjö.. klumpiga o tankspridda matilda kör givetvis emot en trottoarkant i det onormalt smala lessebo! fula märken på fälgarna :( men det va inte så farligt enligt min kära far! puh! :)

sen bar det av mot konserthuset för att se Camina Borana (ignorera stavning,har noll koll) hehe lite pinsamt att gå bakom alla,men gratis blev det ju :) det va riktigt bra! så kul o se, synd att man inte kunde va med, sketna stockholm :D
sen en skön kväll med tv-titt, prat me tok phillip o hemfärd..

Idag, en super lugn dag, lite packning då o då, städat..slappat..
klippt gräsmattan, med väldigt kreativ o estetisk touch, klippte nämligen ett stort hjärta mitt på tomten! så fint! syns tyvärr inte så bra på bild..men ni får fantisera om hur fint det va! :)
och ikväll kom linda!! och alma o linnea.. kollade på idol o tog det lugnt.härligt att träffa dem igen!

imorgon är det väckning (hihi) vid en alldeles för tidig tid, ska på en morgon promenix med kajsa och rebecka vid nio! ah det är ju nästan mitt i natten just nu,har redan börjat vända dygnet,men det är bra förberedelse för stockholm igen..usch,tåget går 07.03 på onsdag!
sen åker jag till växjö igen, för ett last goodbye av Tobias..men ett goddbye på återseende som med alla andra!
känns konstigt att åka tillbaka..mysko,men det känns ändå helt ok..tror jag..men vill heller inte lämna detta igen..eller ah, det blir bra...:)




Tycker om dig!


Får bli en bra godnattbild!

kram till er alla tossingar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

alltså, jag kommer inte ihåg när vi tog den bilden!?konstigt!när tog vi den?

2007-09-28 @ 11:12:35
Postat av: Tobias

glömde:) /puss

2007-09-28 @ 11:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0