Crazy day..

ChouChou!

hm,har ju egentligen inte en aing om hur mnga som läser här, nog inte många men va katten,vet ju att lilla Lollo läser iaf..:)

har varit en bra dag idag! vilket inte är så ovanligt men..ledig en hel del idag,hela förmiddagen,men jag dammsugade iaf lite grann :)
vilken bra start på dagen med den underbara kramen från amanda o esther! det va ett otroligt lyckligt ögonblick som kommer finnas med länge! ett så kallat "halleluja moment"..direkt när hon hörde mitt namn ser man ett blont litet hårtuffs sticka upp bakom soffan sen säger hon bara " Tiiiilda" o rusar rätt i armarna på mig! åh,jag ryser, underbart! tycker så otroligt mycket om dem!

idag begav jag mig iaf in till stan lite tidigare, var tänkt att jag skulle träffa Lisa men hon tog tidigare tåget hem,förståligt om du inte skulle varit hemma förrän ått aimon :) 
hittade iaf ett par skor, svarta, nice! sen bar det av till indiska,Älskar indiska!! men köper aldrig nåt där,men jag älskar deras kläder, men inte på mig :)
jag har iaf vant mig allt för mycket med att va själv, jag bestämde mig för att den tråkiga matilda skulle prova lite kläder hon aldrig skulle köpa eller ha på sig, o helt plötslig upptäcker jag hur jag står o garvar (högt) med mig själv! har det gått en bit för långt då? jaaa! :)  haha men kul hade jag.. men börjar nog bli lite schitzo(hjälp,hur stavas det? skitscho,skitso,skitsho..njae,stavningen är kanske inte min grej..:)

ute på drottninggatan igen så stannade jag o lyssnade lite på gatumusikern Dave.. skön snubbe med världens pipa o spelade grymt bra gitarr.. han frågar vilken sång jag vill att han ska spela.. i o med att han kört en sting låt innan kom jag på english man in new york, underbar låt! efter ca halva låter utropar han " Sing with me" haha, en del folk omkring, kunde ju gärna inte dissa, o klart det är kul o få sjunga med.. efter så sa han nåt mysko med good looking o good voice,bla bla bla.. vi sjöng tre-fyra låtar till och det slängdes lite slantar då o då.. s sjukt kul va det! sen va det dags för mig att rusa till kören.. men innan så blev jag inbjuden till puben han ska spela på imorgon, och sen skrev han ner några ställen där de har open stage som han tyckte jag skulle gå till,kul! o allra sist fick jag hans visitkort o en kram..:) jag skulle ringa någon gång när jag fick lust o sjunga lite,,hans fru är pianist o han spelar ju gitarr o han ville gärna jag skulle komma nån gång, Lätt att jag gör! skit kul! han tvingade på mig 40 spänn inna jag gick,han tycket inte det var mer än rätt,i och ed att ja varit med o tjänat ihop det..haha!
hoppas inte jag gör någon besviken, vilket kanske inte är så många alls men, Jag flyttar nog aldri tillbaka till Emmaboda! :)

kören va riktigt kul iadg också,samuel va dok inte där men de andra ledarna va där o ikväll va vi uppåt 200, ca 185 tror jag de räknade till! riktigt kul! vi har lite olika låtar,sköna låtar! lollo, idag började vi på My life is in your hand, tänkte att du kanske ville veta :)  den 27 oktober är det konsert, blir en fullproppat helg då..
27 konsert fillan
28 barnvälsigelse för fabian o amanda
28 konsert korskyrkan

yees, det är såå det ska vara..


          En av vyerna jag kan njuta av på mina promenader..                
      En sysselsättning som blir lite oftare nu för tiden..
      En konstig tös


Nu har ni fått ett kik in i min lilla värld,hoppas ni har det bra i era! :)

buss&puss

Kommentarer
Postat av: Sara/daKi

Du verkar hittat ditt tjejen, är så glad för din skull. Saknar både dig och Lollo massor, tänkte på er senast igår. Vill träffa er igen! Kram kram

2007-09-14 @ 12:31:39
URL: http://daKi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0