A little deppig dag,but också verry bra!

Igår!

Hm,ja väcktes halv nio av Esther " Det är morgon! du måste upp nu, matilda det är morgon!!"
ville bra skrika tillbaka, NEJ,det är fortfarande natt,stick härifrån! men uppfostrad och go som man är så vände jag mig bara om o lät henne hoppa på mig, kittla mig, tills hon tröttnade o gick upp igen, men jag kunde inte låta bli o små le lite åt henne, men inte så hon såg, o neej,då hade hon varit kvar lääänge! :)
men jag masade mig upp, hon sa att det va pappa som sagt till henne att springa ner, så jag gick upp o började hjälpa till att ge barnen gröt.. o så kommer randi ner från duschen, nemen,hur är det? varför är du uppe?
jag svarade som det va att iom att etsher kom ner trodde jag de behövde mig, men micke hade väl haft dålig koll trodde randi, aa eller blev det bara för mycket med tre barn :) så jag gik ner o la mig en stund till,kunde ju inte somna om men vilade lite iaf, en tuff start på dagen, kan ju va bra att tillägga hade kanske somnat ca 04.15! annars hade nog inte halv nio varit så jobbig tid.. men kunde inte sova på lördagskvällen.. ack ack..

aja..det blev iaf möte i centrumkyrkan,riktigt bra möte! kul!
efter blev det mat med Richard o Jakob med friends (Emelie, Mari,davd,oscar och frida...) väldigt trevligt o god mat...där slog vi några timmar! efter det var det kluvet hur vi skulle göra. men jag,richard,mari och emelie åkte iaf hem till richards nuvarande boende hos systern..fikade lite o bara va,super skönt!
men hel dagen va så där jobbig men ändå bra.. men hur trött som helst,o det kändes som tårarna skulle komma vilken sekund om helst trots att jag skrattade o va glad! trötthet säger då det :)

                                                                                                            
Mari och Emelie                                                    Richard och David                                                  Jakob

blev så glad när du ringde Lovisa (rindhagen,denna gången) :) så härligt att få höra att du har det bra du med, förstår om det är lite nervöst,men det kommer bli kanon bra!

väl hemma i huset blev allt kaos.. en ram hade gått sönder på rummet, krånglade med biljetter hem på fredag,visste inte hur jag skulle göra,hungrig,trött o det spöregnade!
så när jag väl fick prata med Tobias,rann det några små tårar,men de försvann rätt snabbt, blir ju alltid lika glad av dig! :)

ska bli så sjukt konstigt att komma hem på fredag! åker hem fredag och åker hem tisdag/onsdag.. är ju kanske inte så många att träffa hemma, vet inte vilka som kan än.. hallå tjejer? kan ni? har ju faktiskt frågat er! :)
men blir riktigt kul med lovsångskvällen i västrabokyrkan på fredag.. o skräckkvällen med Tobias,träffa linda,rebecka,kajsa ja de som kan o vill :)

idag har det iaf varit en helt okej dag..
tagit hand om Fabian,städat köket nere,total skrubbat!
sen har jag varit ute på en trip med Esther, matat fåglar! Svanen Sture bland annat.. en bra men väldigt snuvig och täppt dag!


Esther och Svanen Sture.. :)


Man kan ju inte va på topp jämt!  :)


nee, nu ska jag ner o koll på film, själv! blir nog att se klart superhjältarna,blir mycket barnfilm nu för tiden,härligt1 :)

idag har jag varit ett troll! :) just so you know! :D

kommentera gärna,vet ju att ni läser!! :)

Kram o hej..




Kommentarer
Postat av: Lovisa Becca Erik och Hanna

Heiii! :)
Nu har lovisa packat färdigt.. Tre feta väskor, en ryggsäck, en datorväska plus lite kassar utanför.. Tur att jag inte ska åka tåg. :)
Deppiga dagar blir det ibland. Tur det, annars uppskattar man ju inte de glada dagarna :)
Vi har avskedsparty här hemma. Yeahyeah.. Imorgon blir det tomt! Rebecca vill att du ska komma på fredag så hon får träffa dig!!
Ha det tipptopp
Många kramar från oss!

2007-09-18 @ 19:06:13
Postat av: Bara Rebecca

Heej. Jag som kommentera lite till, jag har inget annat för mig :) Nu när jag läste igenom det du skrivit (okej vi slarvade igår) ser jag ju att du tänker faktiskt komma på fredag :D:D IIIHH så kul!!! Nu när jag är alldeles alone annars. Du har ju chansen att gå på Camina med då ju:P Jaja, vi kan ju snacka när vi ses ;) Pusshej

2007-09-19 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0