Väntan..

väntan på Lollo..
hm,undrar var du håller hus flicka? eller har vi missuppfattat varandra helt..ville ju prata,och höra allt skvaller:)

hm, ja Väntan.. ibaldn känns det verkligen som om livt bara är en ända lång väntan..man väntar på allt, buss,tåg,datorn:) ja men mkt.. men det käns som om man går och väntar på något bättre hela tiden..Då ska jag,oj vad det blir bra Då, att allt bara är en språngbräda, och till lut inser man att, nee det blir faktiskt inte bättre..jobbigt och konstigt, men då är det nog dags att ta vara på tiden och leva lite mer dag för dag... hm, aa eller är jag helt ute och snorklar?


jag är "frisk" nu iaf.. fortfarande ont i magen, och sover dåligt om nätterna.. inatt vaknade jag bara tre gånger, Stort framsteg! vet inte om jag vågar säga det,men ni får tro att jag gått o blivit het sjuk i huvdet, men direkt när jag ska sova, lägger mig tillrätta,och blundar, så vill inte ögoonen vara stilla.. helt galet, fattar intgenting, typ somom de letar efter något innaför ögonlocket,vad ska dom hitta där? helt rubbat,så de senaste två-tre nätterna har jag fått ligga med handen över ögonen och "hålla" dem stilla..
för att inte tala om drömmarna..nee usch,vill inte tala om dem, de är hemska..riktigt mardrömmar, jag blir mördad var o varannan natt, ska ösa lösningar annars händer det massa hemskt.. jag gör saker mot barnen som jag aldrig i mitt liv skulle kunna tänka mig, på morgonen vaknar jag och ä helt livsrädd för att jag gjort dem något, jätte jobbigt, vill kunna sova gott och drömma om fina blommor eller nåt! Hjälp någon!?

på lördag blir det 80-tls party..johanna och sara har 20 års partaj.. äntligen hittat mig en look, :) lite knepuigt,men Micaela har vekligen allt! vilken pingla...
idag var det kör, kul tt träffa lite folk igen..de hölls en liten audition för solo sång, jag och mari gick dit, får se hur det blir, kändes bra iaf...man fick sjunga refrängen på lean on me,så det va ju inte så avancerat..:)

har äntligen fått mina arbetstider, rätt sköna tider.. men man är aldrig riktigt avslappnad,det kan ju hända ngt så man får jobba,men givetvis,det är ju inga problem..men det blir lätt att direkt om man går upp för att hämta något så blir ma kvar en halvtimme-timme..kanske för att nån e ledsen eller för att tjejerna vill visa något..aa,men världen har ju inte gått under för det än iaf..

var ute på en låång härlig cykelrunda idag! helt otroligt va skönt det va! kallt men härligt..hittade verkligen min dröm plats! det va helt otroligt vackert..en liten stig,runt omkring ett berg,precis längs med havet, ett nedfallet träd som man kunde sitta på över vattnet,jätte fina svanar och höstens ala vackra färger! underbart!

nee, nu får jag tacka för mig, hoppas i orkat plöja er igenom allt, !

byeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0