Rymmer..

... 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja du lilla Matilda jag önskar jag kunde hjälpa dig med det här. Men allt jag kan säga är att du alltid finns med mig i mina tankar vad jag än gör. Du får aldrig glömma bort det, vad än
ditt huvud säger ;)

Älskar ju dig

2007-10-24 @ 04:28:10
Postat av: Lovisa

Hej gumman! Det var så längesen jag läste din blogg, tittade bara in en sväng nu innan jag ska sussa.. Jag saknar dig massa min kära vän. Men du tittar så fint på mig här på min vägg. :) Så jag säger godnatt varje kväll.
Jag läste inte hela din blogg men jag förstår att allt inte är som det ska. Jag tänker på dig och ska be för dig. Gud är nära. Kasta allt på honom.
Till helgen ska jag hem. Det är blandade känslor inför det. Det ska bli underbart att träffa alla. Och samtidigt jobbigt. Försöker att inte tänka för mkt på hemma. Har det bra här också!
Jag hoppas jag får prata med dig snart. Tycker om dig kjempemasse!
KLEM

2007-10-29 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0