Rutgard,Pianot&jag..


Det är Jag,mitt piano och min blåa ikea giraff Rutgard(som jag förövrigt fick av mina underbara vänner!) ja det är vi tre som håller ihop! och små tjejerna förståss..

suck,pust,o allt det andra..
är nog lite bitter idag, och defenitivt igår..

I'm feeling lonely baby...

låter ju så töntigt,men va katten verkar ju inte va nån som läser här ändå.. kan ingen bara höra av sig nångång..känns som om jag lltid börjar..är säkert inte så men känns så...
blir så trött på mig själv när jag är sån här..

alla tankar o skit bara snurrar,o de flesta vill jag defenitivt INTE ha där.. tröttnad!


Nu går jag ner till mitt knyppe, som blev noga o fint städat en hel lördagskväll,patetiskt? jaa,men fint är det..

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0