Ledig!!

idag är jag ledig!

Randi tyckte jag behövde ett break,hehe undrar varför? :) jag har ju inte varit så trött senaste tiden..:)
tänker alldeles för mycket,borde lägga av med det,det blir inte bättre av det..uppenbarligen..jao jao..

i söndags var det verkligen hur kul som helst! vi var ca 200 som var med och medverkade i filadelfiakyrkan..haha,mari och jag blev helt galna,så det ska va!

                                                                                
Marie och jag..:D                                           Liten del av kören..                                           Lite större del av kören..


i lördags var det ju kalas för esther..lagt pp bildr fån kalaset på bilddagboken (mlp) men måste ju ha nån här också..

                                                                                                         
Maya,Esther&Molly                                         Fabian&Pappa Micke                                       Amanda i stor hjälm:)



ikväll/eftermiddag bir det matlagning hemma hos Richard med Marie,Matilda och jag..trevligt! kul att hitta på något i veckan med,äntligen!

tyvärr åker jag inte hem i helgen som det va tänkt..micke och jansson ändrade sig.. ja jao.är ju trots allt en del här i helgen också så..men det hade underlättat en hel del..

hoppas alla har det bra hemma och överallt..
skönt att f veta att några läser iaf :) och inte vilka som helst! tack..

ta had om er alla!

Heyy..

Kommentarer
Postat av: tobbe

Nu har jag läst, borde ju sätta mig in lite mer i ditt liv /bloggen, hehe. vi hörs imon eller nåt..puss

2007-10-10 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0