kalais..

Jaoo...nnu rullar livet vidare..
bättre nu :) haha vilka konstiga två dagar..men man måste väl ha dem också för att njuta av allt bra..?

i fredags blev det dock en ensam kväll,igen..ja och micaela skulle träffats,men hon blev dålig,stackarn,haft jätte ont i magen o så..(mm Jätte intressant!..:))
mm,blev lite idol iaf..nice..

Idag har det varit kalas för Esther,4 år! ah,tiden går så sjukt snabbt! det va ju nyss som jag tog hand om en gapig unge i London..
kalaset var iaf på en jätte mysig gård, alla barn fick gå runt o hälsa på alla djur, (getter,får,höns,grisar,kaniner,hästar,kor) , åka hösläp, äta tårta och massa gott, rida på ponny.. ett helt fantastiskt kalas.. Esther njöt verkligen av varje sekund, det bara lös i hennes ögon när hon satt i mitten av allihop på höskrindan.. såå härligt att se! fick fina bilder på dem,har dock inte lagt in dem än..

ikväll blev det först kaos,men sen kom jag och fyra tjejer iväg till stan.. massa krabb med tider,telefoner osv..men det löste sig smärtfritt:) det var jag och micaela, en skånsk au pair: Lena..  en tysk au pair: Vanessa
en finsk: Sara.. väldigt trevligt! lite stelt ibland kanske men det va kul! vi ska träffas fler gånger så det är bra!

nu ska jag lägga mig,ska upp vid 01.00 och hämta vtå bruna föräldrar på Arlanda..tvinga upp mig mitt i natten och komma hem bruna och utvilade! vad är detta? :)

Har en kul känsla,eller kul kankse inte,men att det typ bara är en person som läser här..haha patetiskt! men visst,bättre en än ingen..och inte vems om som läser heller ju! :)

Hej hopp..


Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag läser :) så då borde det var ett antal till!

2007-10-07 @ 00:31:11
Postat av: Rebecca

Tja. Jag läser minsann med :) Det är min nya hobby att läsa vad Visa, Lovisa och du gör ju =) (Lisa B nu med) Brukar inte kommentera så ofta för jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu när jag ändå börjat kan jag ju skriva att jag är i skolan och tänkte plugga här tills den stänger (wiho) och sen åka hem och ta kort på den fina naturen. Jag har blivit lite som dej på senare tid fast utan systemkamera. Ha det super och hoppas vi kan ses snart ;) Puss

2007-10-08 @ 15:17:52
Postat av: Lollo

Hej svejs

Va kul att du träffar fler au pairer. Det är alltid trevligt...=) lite kultur utbyte också.
vet inte riktigt vad jag svamlar om men men.
Jag förstår nu att jag har missuppfattat vem som skulle komma =)hehe inte morfar utan mor och far. Det gick nog lite snabbt när jag läste det.
JAg undrade verkligen hur ni övertalat din morfar att komma till fastlandet ;)

Vill prata mera can't wait!!!

Kramar från mig

2007-10-09 @ 05:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0