Jag är (inte) bitter!

väntan,väntan och åter väntan..
hr bar gått o väntat på att dagen med stort D ska komma..dagen då jag bryter ihop totalt..
Igår var dagen med stort D,eller snarare kvällen med stort D..
körövningen va ju hur kul som helst..! men tröttheten var helt enorm..och när man då kommer hem och får höra en helt chockerande och väldigt onödig kommentar börjar det kännas lite tungt..jag skakar v mig det.. pratar vidare lite.. sen får jag höra den goda nyheten om den lediga dagen! glädjen varar ca en halvtimme.timme.. just d,manikyr vid nio,fine,upp tidigt..
väl nere på mitt rum efter min lilla bloggning,som ju var väldigt happy, sätter jag på fortsättningen av saturday night fever.. när jag ligger i sängen helt slut av trötthet och inte kan somna brister Allt!
efter några timmars sömnöshet och massa gråtande så somnar jag till mina egna snyftningar, men en konstig önskan om att Ester och Amanda skulle varit där... de är ju trots allt de enda som finns här Hos mig som kan göra mig på bra humör!

just nu är det rätt tufft,skulle iväg på en kurs som startar idag..kan inte gå ditt..hela prestationstrycket är för hårt..den verkar väldigt svår, och väldigt ointressant,inte alls vad jag trodde den skulle handla om..

hm,åker en sväng med bile istället.få lite luft,kan göra mig gott!

tjao...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0