Fredag,kallt,mys

idag är det fredag,just so you know..

Min vecka har varit bra! tisdags va riktigt trevligt! kul att hitta på lit i veckan som sagt..
i onsdags var också en bra dag. på kvällen var det "tantkören" testade solot igen,gick faktiskt väldigt bra om jag får säga så..kändes gutt!
och i torsdags,ja igår:) så var det kör i fillan..konstig men kul övning.. helt snopet att möta Pelle! trevligt men konstigt :)

idag har jag haft Fabian på förmiddagen och sen va jag ledig från 14 typ.. tog en skön cykelrunda, läste lite,skulle städat rummet, skrev lite..skulle städat..sen kom Randi ner med fabian,var lite kaos där uppe så då hade vi en helt underbar stund! han har blivit kompis med Rutgard, jätte skönt,då sliper rutgard känns sig så ensam..



precis kollat på idol.. Randi och Micke är ute på bio och jag jobbar kväll.. 19.49 kom jag ner från barnens rum, puh,slapp jag missa något av programmet..Fabian va dock lite piggare, somnade för ca 20 min sen..Han är helt underbar! så härlig liten bebis..känner den där häriga känslan varenda dag för de här barnen, det bara myser i mig.. ibland kan jag komma på mig själv med att nästan börja gråta, skärpning! :)
men när man ser det här varje dag så är det svårt att låta bli:

                                                                                                            




Exakt två veckor kvar nu..Längtar så till att få träffa dig! hihi då får vi fira 5 veckors dagen :D hihi!



oj,ja nu har jag använt TRE streck! haha...

hej hopp alla!     

Kommentarer
Postat av: tobias

ser att du haft en bra dag, kul att höra. min har varit skoj den också.Jobbet är mest en lekplats, iaf idag,helt sjukt kul!, jag hoppas att jag kan bli ledig den 26, men det är inte säkert, det är det som är det jobbiga, nu ska jag iaf sova, philip har inte kommit hem än ifrån sara såklart, så får väl vänta lite tills han kommer, förresten åkte mamma
och pappa idag, de kom iväg trots allt=)puss

2007-10-13 @ 01:33:05
Postat av: Anonym

Vilken bra dag. Skön! Vill också umgås med bebisar och barn! :) Åh, älskade Rutgard!! Vem kan motstå honom liksom ;P
Idol var ok tyckte jag.. I lööv Christoffer, mm vilken röst! Amanda var helt värdelöst. Hatar att juryn sade att hennes framträdande var bra när hon i själva verket sjöng uppenbart falskt. Usch.. Aja.. Nog om Idol ;)
Vi måste höras snart! Har en del att berätta kan jag säga.. Ojoj.. Vet inte vad som händer..
Saknar dig varje dag!
Puss!

2007-10-13 @ 11:20:34
Postat av: Mich..

hoppas hoppas hoppas! vill ju träffa dig!
snart pratar vi ju,hörde av R att du ringt..vi har sett massa fjärilar o andra djur idag:)
puss!

2007-10-13 @ 14:52:59
Postat av: Mich,igen

En vild gissning..Emma som skrivit va?
haha jag är ju inte det minsta förvånad ,lilla vän! förstår nog,och har förstått ett tag:) min konsiga feeling you know:)
saknar dig galet! ska ta tag i att ringa dig om nån dag! puss till dig vännen!

2007-10-13 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0