fjärilar,musikal och mys..

en bra helg..

i lördags åkte jag och tjejera till Haga Park och fjärilsmuseet..mysigt ställe..rubbat varmt och klibbigt i den tropiska värmen dock :) och ester va inte sen med att meddela: "JAG SVETTAS" och sen började strippandet:) haha,var inte så illa som det låter..
en mysig dag trots en otrolig huvudvärk..

ledig eftermiddag..
dusch,lite lugnt,prat stund med Tobias..
Sen blev det stressat.. givet! har blivit helt sjukt sen jag flyttade in i den här familjen,jag hatar ju att komma sent!

kom iaf till johanna bara lite sent..vi åt en god köttfärssås sen bar det av mot Filadelfiakyrkan och mot musikalen Future Dreams.. det var bra! kul att se alla gamla karlskrona bor:) vissa var ju kanske mindre glada över att se mig,men jag försökte ju iaf,mer kan jag inte göra..jätte kul att träffa kusinerna,josé,amanda mfl..
tyvärr satt huvudvärken i sig, hade riktigt ont,lite synd om mig där ett tag..speciellt på tunnelbanan,med alla fulla och konstiga människor..
det läskigaste var när jag gick av vid danderyds och skulle gå till bilen så gick det några efter mig,jag ökade,de ökade..jag ökade igen,och dom också.tack och lov att jag hade bilen där! puh..visst de kanske bara skulle fråga om något.men efter pappas predikan på telefon några minuter tidigare så är det ju dumt att chansa:)

idag blev det sovmorgon och ingen kyrka..sån huvudvärk,hade inte gått över..
så det blev frukost till film,städa lite..
sen kom familjen hem,fick lite främmat.. sen åkte jag till micaela och vi åkte vidare till täby,köpte godis..och har nu suttit här hemma i mitt mys rum och kollat på gamla bilder och parat och fnissat..riktigt mysig kväll!

förlåt alla slö läsare som inte gillar långa inlägg..men nu blev det så här idag :) hel mysko men det funkar inte att lägga in bilder..de där små knapparna finns inte där idag..
men va katten:)

ta hand om er alla!

tjaooo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0