du kan säga..

Du kan säga...

du kan säga att det är jobbigt om du vill,det är okej..
Ne,men det är okej (eller?) det är bra,allt flyter på (gör det det?)
hm, ja det är ju väldigt bra! men som sagt det är ok!
(ska man? är det verkligen bra?.. )
Du kan säga..



Min lediga dag, nästan...

hade barnen två-tre timmat på morgonen..
efter det så läste jag lite, sen va det städning! hjälp,att jag varenda gång jag ska städa börjar att omorganisera allt, hela livet typ! :)
blev bra iaf...

in till täby,trevlig lunch med vallentuna rebecca! nice!
Shoppade loss på böcker :) hittade "majas alfabet" noter och fina bilder! underbart! Esther har redan lärt sig A,B,C och D...
sen fyra pocket böcker, härligt med lite läsning nu i höstrusket!

ikväll kom richard och Mari, väldigt trevligt att de ville komma! lite stel och halv konstig men väldigt trevlig och mysig kväll! blev massa god glass,idol,prat.. o så..:)

snart dags att lägga sig för matildan..läsa först..måste få reda på vad som händer med Annika i boken..kommer hon gå tillbaka till sin man? (Ja,hon måste! de älskar ju varandra! ) hm, eh ne jag har inte fastnat för boken:)



saknar människor,ja ni ,folk,vänner...
men har inte hemlängtan,skönt..men konstig känsla..men det är tomt i mitt rum,nästan jämt..bara att vänja sig..och i den här staden är man bara en liten obetydlig droppe i ett stort hav...vill vara en betydande droppe! en droppe som skulle kunna släcka törsten på flera törstande människor! som skulle spela en stor roll i något betydesefullt..
   att verkligen få känna sig betydande,omtyckt,uppskattad.. usch att det alltid ska vara såna tvivel på sånt här.. come on! rackarns.. äh jag vet inte va jag mummlar om.. l

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0