Gå tillbaka..


..och bli barn igen.
Leka med mina barbies, bli inburen sovandes från bilen efter långresa, klättra i träd, låtsas va pochahontas, cykla, gå till bokskogen, inte ta ansvar...

Inte så stor skillnad iofs, gör nog allt utom de två första även nu;)

Tänk om den är här på riktigt nu. Sommaren. Gick med shorts och linne idag, bländade barnen med mina än så länge bleka ben.

Ligger och lyssnar på fåglarna just i detta nu. Kallas det att livsnjuta!? Kanske. Speciellt efter min helt oemotståndliga fruktsallad till kvällsmat! Yum!

Ny dusch sen sova!!

Massa kärlek till Er mina trogna följeslagare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MLHJ! Det ser mycket gott ut, vill gärna smaka. Jag har tänkt så mycket sen vi pratade senast som jag skall fråga nästa gång. Ha det riktigt bra och njut av fågelsången. En stor kram!

2012-05-22 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0